vrijdag 12 februari 2021

Wat brengt ons 2021?

Ik werk momenteel – het is 12 februari – het programma voor 2021 uit in de hoop dat we dank zij de vaccinatiecampagne met minder beperkingen zullen te maken krijgen dan in 2020. De kajak is verleden jaar geen enkele keer uit de garage gekomen.

Het programma dat u hier vindt kan nog wijzigen in de loop van de volgende weken en maanden, want alvorens de watertemperatuur naar 20° C neigt, vaar ik niet uit.


Waar gaan we naartoe als het in 2021 kan en mag? België geen probleem, maar ik wil ook effen de Maas op in Frankrijk. Voorlopig noteer ik:

Wat uitgevoerd werd, zet ik in vet

1. Vireux-Wallerond, rue du Rivage, Frankrijjk.

2. Lac des Vieilles Forges, Frankrijk

3. Givet naar Chooz, Frankrijk

4. Dinant, Quai de Meuse in Anseremme

5. Hastière Lavaux, aan de Capitainerie

6. Lac de Nisramont

7. Leopoldsburg, kanaal naar Beverlo

8. Retie, kanaal Dessel-Turnhout, naar Zilvermeer

9. Beez (Namur), Maas

10. Eijsden (NL) Maas naar Maastricht

11. Namur, Boulevard de la Meuse 20, jachthaven

12. Dinant/Anseremme - Prieuré, Yacht Club

13. Maastricht vanaf Oosterweg

14. Lac de l'Eau d(Heure

Geen opmerkingen:

Een reactie posten