donderdag 14 augustus 2014

4/1 - Moervaart Oost



Voor het vierde tochtje had ik graag de lus via de Zuidlede gemaakt zoals ze aan de Kalvebrug in Wachtebeke op een groot bord wordt voorgesteld. Helaas bedraagt de afstand 32 km. Dat breng ik (nog) niet op. 

Bovendien was het al 11.30 uur toen ik te water ging aan de steiger van het Kajakcenter bij Koen van den Avyle. Aangezien ik voor de maidentrip (zie 29 juli 2014) in westelijke richting de Moervaart aandeed, besloot ik gisteren in oostelijke richting op ontdekking te gaan en peddelde tot voorbij de Coudenbormbrug maar bereikte nog net niet de Stekense vaart.

De lus Moervaart-Zuidlede blijft inmiddels op mijn verlanglijstje staan. Hoewel... Aangezien ik niet meer dan 4 à 5 km/uur haal, zou dat een reisje van 8 à 9 uur peddelen worden. Tel daarbij de obligate stops om iets te eten, de benen te strekken, te plassen of meer dan te plassen alleen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten