donderdag 3 juni 2021

Afscheid van de PRIJON Custom Line CL 430

Aangezien ik opnieuw met de Sundance Perception het water op zal gaan, besloot ik de PRIJON CL 430 van de hand te doen.

Door een advertentie op Tweedehands.be te plaatsen kwam het bieden meteen op gang. Er was veel belangstelling voor wat als "starterskit" werd aangeboden.

Vanaf € 295,- mocht er geboden worden.

Een volledige kajakuitrusting in goede staat, voldoende foto's en geen inhalige prijsindicatie maakte dat een aantal liefhebbers vlot tot 650 euro wilde gaan.

Echter... Nog tijdens het bieden had ik iemand die € 475,- bood de belofte gedaan dat hij de "uitverkorene" was. Belofte maakt schuld... Ook al werd er achteraf meer geboden, de PRIJON werd enkele dagen later netjes aan de voordeur van de nieuwe eigenaar bezorgd.


"Partir, c'est mourir un peu", zegt men in het Frans. Vrij vertaald: afscheid nemen doet altijd een beetje pijn. Zo ook bij het afscheid van deze PRIJON. De nieuwe eigenaar is een vriendelijke man met twee pubers van zonen. De kajak is ongetwijfeld in goede handen. Wie weet, misschien zie ik hem nog wel eens varen tijdens een van mijn tochtjes.
                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten